czwartek, 27 września 2012

rozdział 68

Z samego rana, gdy się obudziłam i rozejrzałam gdzie ja jestem, nie dowierzałam. Nie byłam w swoim łóżku, tylko siedziałam w samochodzie Kendalla. Przetarłam oczy, a ja nadal tu byłam! A obok mnie siedział właśnie Kend i prowadził samochód.
- Co Ty robisz?! - zaśmiałam się
- Porywam Cię. - musnął szybko moje usta
- Zwariowałeś.
- Na Twoim punkcie. - wyszczerzył się w moją stronę
- Ja się chyba muszę zastanowić czy ja chce się w to pakować... - spojrzał na mnie groźnie - Żartuje. - ujął moją dłoń w swoją i podniósł do góry w celu pocałowania jej
- Kocham Cię. - szepnął, patrząc mi w oczy
Okazało się, że zabrał mnie do lasku, na łąkę. Gdy zatrzymał samochód, wyciągnął z bagażnika koc i koszyk. Od razu wpakowałam się na niego i mocno przytuliłam. Tak bardzo marzyłam o tym od dłuższego czasu, a teraz mogę to robić w każdej chwili. Prawie każdej... Kendall zmartwił, że coś się stało, ale wcale tak nie było. Chciałabym spędzać z nim każdą chwilę, a tu zaraz wakacje mi się skończą i ponownie do szkoły. A oni niedługo wracają na plan czwartego sezonu i pracy nad płytą. Życie gwiazd...
Przygotował pyszne jedzenie. Do wyboru do koloru. Były nawet moje ulubione truskawki w czekoladzie. Wzięłam jedną i skierowałam do ust Kendalla, a gdy miał już ją przegryźć, zabrałam mu sprzed ust i sama ją zjadłam. Spojrzał na mnie groźnie, na co tylko się wyszczerzyłam. Gdy w pojemniku zobaczyłam ostatnią, od razu się na nią rzuciłam, ale ubiegł mnie.
- Ploseee... - wyciągnęłam rękę w jej stronę, ale odsunął ją
- No Kend... - przeszłam na niego i próbowałam mu ją zabrać, ale nie udało mi się, a on już leżał pode mną, nadal mając z dala tą truskawkę!
- Mi nie dasz? - spytałam, a ten pokiwał przecząco głową uśmiechnięty
- A może spróbujmy inaczej. Co będę miał za to, gdy Ci ją dam?
- Buziaka. - musnęłam szybko jego usta
- Kpisz sobie ze mnie? - przyciągnął mnie do siebie i pocałował
Odgryzł kawałek truskawki, a większa część zastała dla mnie, ale jeszcze igrał sobie ze mną i zabierał mi ją! Drań jeden! Okazało się także, że ma wino... Nie wiem czy to jest dobry pomysł, ale mieliśmy wypić tylko po jednym kieliszku... Po pierwszym, drugi miał być ostatnim, aż wypiliśmy całą butelkę. Moje oczy z każdą chwilą stawały się cięższe, a zasnęłam leżąc na torsie Kendalla...

~Karolina

Wszystkich gdzieś wywiało, a w domu zostałam sama z Carlosem. Z powodu braku pomysłu na to co mam robić, zeszłam na dół w celu obejrzenia czegoś w telewizji. Nie przewidziałam opcji, że mogę zastać tam Carlosa. Od razu skręciłam w stronę kuchni i... zastanawiałam się co zrobić sobie jak już tu jestem. Z tego powodu, że akurat na nic nie miałam ochoty, nalałam sobie wody, a gdy wychodziłam ze szklanką z zamiarem wejścia z powrotem na górę, usłyszałam:
- Masz ochotę obejrzeć ze mną film? - stanęłam na środku salonu, wgapiając się przed siebie
- A ten, co leci? - odezwałam się po chwili, żeby nie wyjść na idiotkę
- Nie wiem nawet, poszukamy coś razem? - spojrzałam na niego, a nogi same skierowały się na kanapę
Przelecieliśmy wszystkie kanały, a gdy Carlos coś zaproponował, pokiwałam głową nawet nie wiedząc co to za film. Wpatrywałam się w ekran, nie zwracając uwagi na film. Myślałam o tym wszystkim. Znowu zamącił mi moje myśli i sama już nie wiedziałam czego chce. CARLOS!
- Tak? - usłyszałam
- Co tak? - spojrzałam na niego zdezorientowana
- Powiedziałaś Carlos. Coś się stało? - spytał, a ja teraz zauważyłam, że siedzimy bardzo blisko siebie, a dłonią obejmuje mnie w ramieniu
Otworzył już usta, jakby chciał coś powiedzieć, ale zadzwonił mój telefon. Odsunęłam się od niego i odebrałam. Okazało się, że Magda z Kendallem się upili... No ich zamordować tylko! Karolina ich przecież zamorduje jak zjawi się tam na miejscu!
- Karola, porozmawiajmy. Mam do Ciebie sprawę. Wiem, że byliśmy kiedyś razem, ale chciałbym, żeby to nie zaważyło... - odezwał się mój telefon.
Zrobiło mi się smutno. Mówił tak jakby chciał, żeby było między nami wszystko ok, ale nie chciał być ze mną. Odebrałam od Łukasza, bo to akurat on dzwonił. Chciał się spotkać. Szybko wyszłam z domu, a z pod moich powiek wydostały się łzy. Przeliczyłam się. Myślałam, że coś do mnie czuje, a tu się okazuje, że wcale tak nie jest! Jaka ja jestem głupia. Kiedy dotarłam do domu cioci Łukasza, a to on otworzył drzwi, wtuliłam się w niego mocno.

------------------------------------------------
Ja chce żyć! Nie chce dostać patelnią, jakimś nożem czy siekierą! :D
DEDYKACJA dla @sabgli :) Za to, że się teraz szczerzę do ekranu ;) Plany mi nie wyszły... Rozdział miał być w przyszłym tygodniu, ale no... Mam dobre serducho ;)
Edzia! Już tylko jeden rozdział ;D

20 komentarzy:

  1. JA CIE ZABIJE! ON JEJ NIE KOCHA ? WTF?!?! MASZ ZRYTĄ PSYCHIKE I TYLE CI POWIEM. DOPÓKI SIĘ NIE POGODZĄ TO .. SZLAK MNIE ZARAZ TRAFI !!!!!!!!!!! A ROZDZIAŁ GENIALNY :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co?1 Jak jej nie kocha?! Ty chcesz żebym się stała PRAWDZIWĄ choleryczką?! Oooooniiii mają się zejść! Błagam normalnie, no! *.* Pisz szybko nn i nie powiem, jak na tt przeczytałam, że już dziś dodałaś rozdział to mina 'o.O' a później ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE JAK TO JEJ NIE KOCHA!?! ale on nie dokończył zdania może miał coś innego na miyśli..prosze powiedz że tak!! ciekaawe co zrobi karola jak się dowie że magda się upiła...ale oni mają się zejść!!poza tym super rozdział i dzięki za dedyk:D miło że się szczerzysz:)ale on ma ją kochać mają mieć gromadkę dziecii i wziąć ślub na majorce,noo sabgli

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie chciał coś jeszcze powiedzieć, albo mysli, że to ona go nie kocha, ale NA PEWNO on za nią szaleje! Prawda? Powiedz, że to prawda!!! Bo jak nie, to specjalnie dla ciebie wymyślę nowy rodzaj tortur! ;D Czekam na nn ;* (Pamiętaj, że od tego zależy twoje życie...)

    OdpowiedzUsuń
  5. On naprwno ją kocha tylko ona sobie to wmówiła! Oj Kendall, upijać nieletnią? A co mnie obchodzi jakiś Lukasz!? Może by się tak w Carlosa wtuliła? Jak oni się nie zejdą to zafunduje ci terapie w psychiatryku! Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz, masz dobre serducho i za to Cię wszyscy kochamy :) Rozdział genialny. A Kendziowi pogrozić palcem za to, że kierowca i pije, tyle dobrze, że zadzwonił. Pozdrawiam serdecznie i czekam na ciąg dalszy :) Ciri.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego?! Jestem teraz zła... i smutna... ale bardziej zła! On ją kocha!!! Dlaczego niektóre osoby biorą wszystko za poważnie xd
    Kendall nieznośny upija Magdę xd Nieee ładnie xd
    Czekam na następną nn i mają znowu być razem... !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabiję!! Dostaniesz patelnią, nożem i jeszcze poprawię siekierą!! Oni mają być razem kurde,no!!!!!!!!!!!!!!
    Czekam na następny! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. jak jej nie kocha normalnie zgon a kendal by mugł by być bardziej dojżały a nie kierowca i pije a carlos ma wracać do karoliny (2) a tak wogule roździał super

    OdpowiedzUsuń
  10. Noooooo ! Ani siekierą, ani piłą, tylko może od razu jakimś taranem, hmmm? Oni mają być R A Z E M !!! Cieszę się, że tak dużo o nich piszesz ;))
    Czekam na więcej ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż, mam fazę na dwójkę (a może trójkę?) tych wariatów i tylko nimi się chce teraz zajmować ;D

      Usuń
  11. alee ... alee ... ja chce żeby by7li razem niooo xD bo się popłaczee ... xD hahaha nie no nie bd płakac XD ale cię zanudze na śmierć tym żeby byli razem xDooj Kend ładnie tak upijac małolaty? xD ajajaj karramba xD nieładniee xD czekam na nexxta ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. KOCHANA, NO ZLITUJ SIĘ NA DEMNĄ, JA CHCĘ ŻEBY CARLITO Z KAROLĄ SZCZĘŚLIWI BYLI;P;P A KENDALL I MAGDA MNIE ROZWALILI HAHAHAHAH. CZEKAM NA NEXT;P;P
    CELU$KA

    OdpowiedzUsuń
  13. NIE ! NIE ! NIE ! TO NIE MOŻE BYĆ PRAWDA ! PRZECIEŻ.. ONI.. NO NIE :'( ONI SIE KOCHAJĄ PRZECIEŻ ! ON MUSI DO NIEJ WRÓCIĆ. BO JAK NIE TO ZNAJDĘ CIE I ZAMORDUJE !

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko jeszcze jeden rozdział. Doczekać się nie mogę.
    Jak on może jej nie kochać ... to przecież nie możliwe. Czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  15. siekiera , motyka czy piła czym chcesz dostać carlos ma wrucić do karoliny a nie sobie ubzdurała że jej nie kocha a i mogła by się wtulić do carlosa a nie do łukasza a mnie ciekawi jedna żecz co karolina zrobi magdzie i kendalowi mam nadzieje że szypko napiszesz nowy roździał czekam nie cierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozdział super, Karolina i Carlos muszą być razem. Czekam z niecierpliwością na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  17. No niech Karola i Carlos wreszcie bd razem ! <333 Kocham :)
    Czekam na ciąg dalszy, a rozdział świetny ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na nn http://big-time-rush-ciri.blog.onet.pl/ pozdrawiam Ciri

    OdpowiedzUsuń
  19. mój ulubiony rozdział <3
    Majka

    OdpowiedzUsuń