piątek, 7 września 2012

rozdział 63

Rano obudził mnie czyjś pocałunek. Otworzyłam oczy i zauważyłam, że śpię z Kendallem w jednym łóżku, a zaraz przypomniało mi się co ja tu robię. Tylko, że teraz Kendall zamknął oczy tak jakby nie chciał, żebym się dowiedziała o tym co zrobił.
- Kendall, co to było? - odezwałam się, ale nawet się nie poruszył
- Kendall, wiem, że nie śpisz. - spojrzał na mnie jednym okiem
- Yyy... Ja nic nie zrobiłem.
- Jeśli pocałunkiem nic nie nazywasz to... - wpił się w moje usta, ale odsunęłam się od niego i jak najszybciej wyszłam z pokoju
Do cholery! Pomiędzy nami jest tyle lat różnicy! Karolina tego nie zaakceptuje! Nie mogę zniszczyć przyjaźni ich wszystkich, gdy coś się nie uda! Poza tym on jest gwiazdą, po co ja się w nim zakochałam, a jeszcze do tego wychodzi na to, że on też coś do mnie czuje!
- Magda! - zatrzymał mnie, gdy miałam otworzyć drzwi
- Nie to niemożliwe! - wpadłam do pokoju i zsunęłam się po ścianie
- Magda, do cholery! Ja zakochałem się w Tobie! - powiedział mi to prosto w oczy
- No ten... Ja może wyjdę... - odparła Karolina i szybko wyszła stamtąd
- Kend, daj mi spokój!
- Powiedz mi tylko czy coś do mnie czujesz?
- Daj mi spokój.
- Nie czujesz nic do mnie?
- Daj mi spokój, rozumiesz co to znaczy?!
- Powiedz! - krzyknął wściekły
- Tak! Czuje to samo, ale to jest nierealne! - chciałam wyjść z pokoju, ale przyciągnął mnie do siebie i pocałował, a ja nie potrafiłam się temu oprzeć... Chciałam to zakończyć, nie dać się wciągnąć w te sidła, ale nie udało mi się to...

~Karola 2

No to się będzie działo, ale teraz Kendall wyznał jej wszystko, więc wszystko jest na dobrej drodze. Niech im się uda mimo, że dzieli ich spora różnica wieku, ale miłość przetrwa wszystko. Podobno... W salonie zastałam Carlosa, siedzącego na kanapie.
- Cześć. - odezwałam się i usiadłam na fotelu, a ten przyjrzał mi się uważnie
- Cześć. - odparł, więc nie pamięta tego co działo się wczoraj
Przez długi czas siedzieliśmy w ciszy i żadne z nas tego nie przełamało. Nikt też nie pojawił się w salonie, nawet przechodząc gdziekolwiek.
- Karolina, bo... - zaczął, ale ktoś w tym momencie zszedł z góry
Co chciał mi powiedzieć? Ucieszyłoby mnie to czy wręcz przeciwnie? Nagle zauważyłam, że Magda wybiegła do ogrodu, a za nią Kendall tylko, że z tego powodu, że po wczorajszym jeszcze mu do końca przeszło, zaliczył bliskie spotkanie z podłogą. Poszłam szybko za Magdą, bo coś się musiało stać. Podeszłam do niej, a ta wtuliła we mnie, ale nie starałam się dowiedzieć o co chodzi. Będzie chciała to powie. Widocznie poszło coś nie tak. Zaraz pojawił się za nami Kendall, ale przytrzymała mnie przy sobie i nie pozwoliła odejść. Pokręciłam głową, patrząc na niego.
- Magda, proszę. Pogadaj ze mną. - jednak odezwał się cicho, ale nie puściła mnie i nie spojrzała na niego
W końcu jednak dał sobie spokój i wrócił do domu. Postałyśmy przytulone do siebie chwilę, a po chwili jednak odsunęła się ode mnie i otarła łzy. Spojrzała na mnie, a ja delikatnie się do niej uśmiechnęłam.
- Dziękuje, ale nie chce o tym rozmawiać. - odezwała się pierwsza
- Dobrze, nie będę nalegać.
Gdy wróciłyśmy do środka, była tam cisza jak makiem zasiał. Po części na pewno było to spowodowane tym, że chłopcy byli upici. Po części Kendall, że tak powiem pokłócił się z Magdą. Młoda skierowała się na górę, a ja zastanawiałam się co ze sobą zrobić.
- Karolina, możemy pogadać? - usłyszałam za sobą, a moje serce zaczęło szybciej bić
- O czym? - odwróciłam się w jego stronę i spojrzałam w jego brązowe urzekające tęczówki
- Bo ja chcia... - kolejny raz tego dnia mu przerwano
Logan schodził ze schodów, a nie wiem jak to zrobił, gdy nagle wylądował na dole. Od razu pobiegłam do niego i zmartwiłam się czy nie stało mu się coś, ale podniósł się i stanął prosto.
- Nic mi nie jest, tylko kac. - chwiejnym krokiem chciał dojść do kuchni, ale jakoś mu to nie szło, więc pomogłam mu tam dojść i zajęłam się nim, aby jak najszybciej mu to przeszło, bo wyglądał okropnie

--------------------------------------------------
Wiecie co? Ja już sama nie wiem ile kto ma teraz lat xD Bo ja już chyba opisałam ich dwa lata życia. Chyba. Ja naprawdę już nie wiem ;)
Ajj... Ja wiem, że bardzo Wam się podoba Logan i 'powietrze' ;D Niedługo się nim zajmę, muszę pomyśleć co go w życiu spotka ;) Chyba się teraz nim zajmę, bo nie wiem co ma się teraz dziać w opku :)

18 komentarzy:

  1. JAAAAAAAA CIEEEEEEE KOCHAAAAAAAM. TO jest taaakie piękne. że normalnie aaaa koooooooocham cieeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  2. ejjj co Carlos chciał powiedzieć karoli ??????

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie biedny Loganik xDD niech Carlos wreszcie z nią porozmawiaaa!!! no a Magda i Kendall ... aa nich będą razem xD słoodcy są ^^ czekam na nexxta ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. MAAAGDAAA!! Weź bądź z Kendallem, no! ;D A co Carlos chciał powiedzieć? ;> Dodaaawaj szybko nn :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje że Carlos chciał przeprosić xd A Magda i Kendall to by była przesłodka para *o* I co ze tyle lat różnicy? Mój tata jest starszy od mojej mamy o 10 lat! a są już razem 19 lat :D Czekam na następny rozdział ^^ i dziękuje za zniszczenie psychiki z tą wanną xd Dzięki tamu ja zaczęłam pisać mój blog o BTR :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, dlaczego to zacne cudo jest takie krótkie ? ; ( Za szybko się skończyło.
    Ja mam nadzieję, że Magda będzie z Kendallem. Jak nie to jadę cię zachlastać nożem, ok? Ja kocham tę dwójkę, wiesz? ^^.
    I niech Karola pogodzi się z Carlitem, bo ... ja tak chcę ^^ . Czekam na NN :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No i zaczęło się dziać pomiędzy Magdą i Kendallem ! Podoba mi się ;D No i jak mogłaś tak ciągle Carlosowi przerywać ! No nie wybaczę, nooo ! Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział i na rozmowę Karoliny (2) z Carlito! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. magda ma się uspokoić i ma być z kendalem bo chyba kendalowi zależy na magdzie czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze CUUUDOOOOOOOO ale za krótkie
    Po drugie Kendall i Magda mają być razem może w ukryciu ale mają być jasne?!xD
    Po trzecie Ten przerośnięty dzieciuch (Carlos) ma się pogodzić z tym drugim dzieciuchem (Karola(2))
    Po czwarte ten Łukasz ma się częściej pojawiać bo lubie jak James jest zazdrosny to takie słodkie ^^
    -Moonia

    OdpowiedzUsuń
  10. No nareszcie coś dzieje między Kendall'em i Magdą. ^^ No powinnaś się Logan'em zająć.. :D Koniecznie. xd No kurde a myślałam, że Carlos i Karolina ( 2 ) się pogodzą.. :)Ale niestety im przerwano. A było tak blisko. :) Czekam na nn. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaa ! Kendall nareszcie powiedział co czuje.. Jestem z niego dumna, Carlos mógłby z niego wziąć przykład i pogodzić się z Karoliną <333
    życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech Kendall będzie w końcu z Magdą! A Carlos chyba w końcu przejrzał na oczy i się pogodzi z Karolą. Wiesz co? Może sprawisz Loganowi dziewczynę ? Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  13. No nareszcie Kendall wyznał Magdzie swoje uczucia <33 Teraz tylko nasz Carlito musi przejrzeć na oczy i będzie wspaniale ;* Rozdział świetny :D Czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No w końcu coś ruszyło w kwestii Kend i Magda. Mam nadzieję, że im się uda pomimo różnicy wiekowej. Wiem, że będzie trudno, ale są silni i są super parą :) No i wreszcie pomyśl o Loganie :) Smutno że tylko on krąży tu i tam gdzie go wiatr poniesie. Czekam niecierpliwie na ciąg dalszy, pozdrawiam, Ciri.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiesz co ma się dziać?! To ja ci powiem! Po pierwsze: Madzia i Kendallek mają pogadać (tak bez uciekania) i ustalić, że pasują do siebie i będą żyli długo i szczęśliwie. :D A po drugie: Karolinka i Carlosik muszą się pogodzić i zejść spowrotem ze sobą, a ona ma mu powiedzieć o ciąży, z której tamten BARDZO się ucieszy. ^_^ No i nie mogę się doczekać spotkania Logiego z jakąś dziewczyną. Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny rozdział kocham twojego bloga ♥♥ czytam go od samiuśkiego początku :D
    jak byś chciała kiedyś zerknąć tak na wszelki wypadek proszę link do mojego bloga ;)
    http://love-or-not-hmm.blogspot.com/
    wbijaja ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. http://big-time-rush-ciri.blog.onet.pl/ jednorazówka nr 10, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham ten rozdział <3
    Nareszcie Kendall powiedział Magdzie ,że ją kocha.
    Uwielbiam tego bloga
    Majka

    OdpowiedzUsuń