piątek, 14 września 2012

rozdział 65

Okazało się, że Karolina zauważyła Magdę i Kendalla. Zrobiła się awantura, że dowiedziała się ostatnia i każdy to skrywał przed nią. I stało się to czego obawiałam się najbardziej. Ona mi tego nigdy nie wybaczy przecież! Nie tak to miało być!
- Gdzie ona poszła? - spytałam, starając się być spokojna
- Nie wiem. - odparła zapłakana Magda
- Pewnie poszła do Łukasza. Gdzie on teraz nocuje? - odezwał się James
Od razu wyszłam szybko z domu i skierowałam się do domu jego ciotki. Tylko czy ona na pewno tam jest? Zapewne domyśliła się, że tak właśnie pomyślimy. Przy moim boku pojawił się James i Logan.
- Nie powinnaś się denerwować. - odezwał się ten starszy
- Daj spokój. - spojrzałam na niego, jak się wygada to go zabije
- Ale Ty też wyluzuj. - odparł niewzruszony moim ostrzeżeniem
- O czym wy mówicie? - spytał James
- O niczym. Nie tak to miało wyjść z Magdą i Kendallem.
- Ty wiesz o wszystkim?
- Nie trudno nie wiedzieć, gdy to przy mnie Kend wyznał jej miłość. Nawet mnie nie zauważyli w pokoju.
- Ale chyba dobrze nie przyjęła tej wiadomości.
- Nie wiem o co chodziło przez ostatnie dni, nie pytajcie.
Gdy dotarliśmy do domu ciotki Marcelaków i wpuściła nas służąca od razu pobiegłam do pokoju Łukasza. Niestety nie było tam Karoliny. Tak jak się spodziewałam. Telefonów nie odbierała, próbowaliśmy po drodze tutaj. Spróbował Łukasz, ale też nic z tego.
Martwiłam się o nią. Przecież jej to wszystko mogło wpaść do głowy. Była wściekła i to na pewno na maksa. Sama byłabym zła, ale nie udało mi się jej poinformować przed tym jak wpadła na Magdę i Kendalla.

~Magda

To dlatego tak bardzo broniłam się przed tym związkiem. Wiedziałam, że Karolina tego nie zaakceptuje, a akurat złapała nas na tym, gdy powiedziałam mu, żebyśmy spróbowali i mnie pocałował. Nie zdziwię się, gdy zaraz pojawią się wszędzie zdjęcia mojego pocałunku z Kendallem. To kolejny powód mojego bronienia się, ale postanowiłam zaryzykować. Dla miłości chyba warto... Ale czy to wypali? Gdzie jest Karolina? Przecież ja muszę z nią porozmawiać!
- Skarbie, nie płacz... - szepnął Kendall
- Przecież ona była wściekła.
- Nie martw się. - pocałował mnie we włosy i mocniej przytulił
- Najważniejsze jest to, że się kochamy, prawda? - uniosłam głowę i spojrzałam na niego
- Tak...

~Karolina

Nie denerwuj się człowieku, gdy nie wiem co dzieje się z Twoją przyjaciółką, która wściekła jest na każdego z nas. Każdy starał się mnie uspokoić, a w końcu się wkurzyłam i poszłam do siebie. Ktoś poszedł za mną, ale powtórzyłam się, że chce być sama. Nawet nie spojrzałam kto to. Będąc już w pokoju, wybrałam numer do Karoliny, ale oczywiście nie odebrała. Wysłałam jej smsa, a potem zauważyłam jaka dziś data. Dzień dziewiąty sierpnia. Carlos ma za sześć dni urodziny. Ciekawa jestem czy reszta coś ogarnęła na ten dzień. Zapytałabym Karoliny, ale... Nie mam jak. Do środka weszła Magda i spojrzała na mnie smutno. Wstałam do niej i przytuliłam mocno. Ona strasznie się bała tego jak zareaguje Karolina na nią i Kendalla. Swoją drogą ona naprawdę mocno musiała wierzyć w to, że pomiędzy nimi. Od samego początku nie brała tego nawet pod uwagę, bo duża różnica wieku pomiędzy nimi. To prawda, ale ja wierzę w to, że im się uda. Nagle drzwi się otworzyły, ale szybko zamknęły. Zauważyłam, że był to Carlos. Ja się chyba obawiam tej rozmowy z nim... Czy on coś jeszcze do mnie czuje? Nie wiem co o tym wszystkim myśleć... Tylko czy ja bardziej chciałabym przeżyć tą rozmowę i dowiedzieć się o co mu chodziło, czy jednak lepiej, żebym odwlekała ją w nieskończoność? CARLOS! Czemu ja Cię muszę tak kochać i boję się, że Ty nic do mnie nie czujesz?
----------------------------------------------------
Ale szybko ;D sama się zdziwiłam ;D ale tylko musiałam dopisać trochę drugiej perspektywy Karoli i jest ;D wiem, że ostatnio dręczę Was krótkimi rozdziałami, to mnie dobija :(
Dzisiaj rozmowa z pewną osobą natchnęła mnie do dalszych losów tej zgrai ;D dziękuje Karola! <3
Wiem co z Logim, wiem co z Karolą i Carlosem i nie wiem co z pozostałymi parami xD
No i niech będzie, że ten rozdział dla Logana :P

12 komentarzy:

  1. Kurwa.. Zajebiste. Magda i Kendall ♥ Słodko.Niech Carlos w końcu z nią porozmawia bo mnie rozniesie. Tak ładnie ploosiee xD Czekam z niecierpliwością na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde. No to pięknie. Ciekawa jestem gdzie Ona się podziała. No kurde..Mam niedosyt po tym rozdziale. I to bardzo duży. xd Mam nadzieję, że Karolina zaakceptuje związek Magdy i Kendall'a. I chcę by już w końcu Carlos się dowiedział o ciąży Karoliny ( 2 ) no i żeby się pogodzili. :) No to teraz czekam na nn. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow o__O Takie zdziwko miałam, że szok xD najbardziej boję się, co powiedzą dziennikarze na związek kenda i Magdy.. mogą ich zniszczyć.. tego się obawiam..
    A co do Kali (1) to nie wiem o co ona się wkurza -.- co za człowiek..

    OdpowiedzUsuń
  4. No pięknie... Karola ma się odnaleźć oraz zaakceptować związek Kendalla i jej siostry! Logan ma znaleźć swoja drugą połówkę (wiadomo o kim mowa), a Carlos i Karolcia mają być znów together i stanowić wspaniałą rodzinkę dla Peny Jr. :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. to był gienialny roździał mam nadzieje że karolina się znajdzie bo pokłuciła się o takie byle co i tak by się dowiedziała wcześniej czy puźniej czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taa nadal para Kend i Magda to dla mnie dziwne ale słodkie ^^ i mam nadzieje że rozdziały będą dłuższe ;D jestem ciekawa co nam jeszcze zgotowałaś ^^ uuff dziś męczący dzień nadrabiania rozdziałów xD too ja lece spać ;D najlepsze zawsze na koniec zostawiam ;D czekam na nexxta!! PZDR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Supcio! Ciekawa jestem co ty wymyśliłaś. Czekam na naxta !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to nie wiesz co z pozostałymi?! Oczywiście, że Magda i Kend mają być razem szczęśliwi, a Karolina ma zaakceptować ich związek! Ale co z Karoliną i Jamesem, to już nie mam pojęcia co wymyślisz. Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Karola i Calito mają się pogodzi, Boję się o Magdę i Kendalla, ale mam nadzieję, że jakoś to będzie ^^.
    A co do Karoli i Jamesa, to ja chciałabym dzidziusia xD serio ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm Magda i Kendall to może bć bardzo ciekawa para:):) Karolina i James mają mieć dzidziusia XDXD Carlos i Karolina mają sie pogodzić i zostać szczęśliwymi rodzicami :D a Logan hmm znajdz mu kogos kto będzie go warty:):):_ Świetne rozdziały i czekam na kolejne
    pozdrawiam
    ~celu$ka

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzież ona jest??? No i biedna Magda, wyrzuty sumienia ją przytłaczają. Mam nadzieję, że się wszystko ułoży, no i że będą razem. Tak słodko razem wyglądają :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://big-time-rush-ciri.blog.onet.pl, Ciri

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział cudowny. Zgadzam się z innymi karola i James mają sobie dizecko zrobić. Znajdż kogoś dla Logana i pogudż Carlita z karolą numer 2. Ps. Zapraszam do mnie nie dawno zaczęłam:
    http://opowiadonko-o-big-time-rush.blogspot.com/2012/09/bohaterowie.html

    OdpowiedzUsuń