piątek, 5 października 2012

rozdział 69

Wyszedłem w domu, aby od tego wszystkiego odpocząć. Wszyscy są na dobrej drodze, mają swoje miłości, a ja jestem sam jak palec. Karolina z Jamesem, słitaśne małżeństwo, Magda z Kendallem, szczęśliwa para najmłodszych, Karolina z Carlosem się zaraz pogodzą, a ja to się mogę z poduszką poprzytulać i po miziać. Skierowałem się do kawiarni w celu napicia się jakiejś dobrej kawy. Siedziałem przy tym stoliku i chciałem coś zmienić w swoim życiu. Zawsze pomagam innych, a o sobie nigdy nie myślę. Dobra, raz myślałem i przesadziłem... Gdy dopiłem kawę i wstawałem, wpadłem na kogoś.
- Cholera! Chodzić nie umiesz?! - krzyknęła na mnie blondynka
- Przepraszam. Nie chciałem.
- Ty nie chciałeś, a ja teraz będę się tłukła do domu w poplamionej bluzce!
- Ej, wyluzuj co? Nie chciałem.
- Chrzań się! - odeszła ode mnie stukając obcasami, ale pobiegłem za nią
- Mieszkam niedaleko. Chcesz to pojedziemy i spierzemy tą plamę.
- I na co liczysz? Na darmowy seks?
- Nie wyobrażaj sobie za dużo. Chce tylko pomóc. Po za tym nie mieszkam sam, nic Ci nie zrobię! - wkurzyłem się na nią, przecież niespecjalnie na nią wpadłem!
Zaraz skierowaliśmy się w drogę do domu, a jak się okazało Andrei - powiedziała mi swoje imię, gdy już przestała na mnie warczeć - to pokazałem gdzie jest łazienka, a sam poszedłem zrobić coś do picia.
- Twoja dziewczyna się chyba wkurzyła jak mnie zobaczyła. - w kuchni pojawiła się i ona
- Nie mam dziewczyny.
- A to Twoja współlokatorka jest zazdrosna, a z resztą nie ważne. Sory, że tak wcześniej na Ciebie nakrzyczałam.
- Zapomnijmy, ok? I zacznijmy tą znajomość od początku. - puściłem w jej stronę oczko
- Nie myśl sobie od razu za dużo.

~Karolina

Jest w ogóle zajebiście! Najpierw chciał mi powiedzieć, że chce, żeby wszystko było pomiędzy nimi normalnie, bo już ma jakąś panienkę! Trzasnęłam mocno drzwiami i opadłam na łóżko, zanosząc się po raz kolejny dziś płaczem. To zabolało, że Carlos mnie nie chce...
- Coś się stało? - usłyszałam Carlosa w drzwiach
- Wyjdź! - krzyknęłam, rzucając w niego pierwszym lepszym co miałam pod ręką, a ten zamknął szybko drzwi
- Co jest?! - krzyknął zza nich
- Nie chce Cię znać!
Nie mogłam przestać płakać. Myślałam, że jeszcze się zejdziemy, ostatnio nawet dawał mi takie znaki, a teraz co? Teraz wszystko poszło się... do śmieci. Gdy nagle drzwi otworzyły się, a w nich pojawiła się Karolina z pijaną Magdą. Spojrzała na mnie i położyła szybko Magdę na łóżku, podeszła do mnie i mocno przytuliła. Teraz właśnie tego było mi trzeba. Nienawidzę go! Nienawidzę po prostu!

~Logan

Z Andreą świetnie mi się rozmawiało i podobało mi się, że mówiła wszystko szczerze prosto z mostu, a że bez ogródek to mniejsza o to. Nagle wszyscy pojawili się w domu, a jak zauważyłem Magda nam się z Kendallem upiła.
- Karolina to ich chyba zabije jutro. Mogli sobie darować te wino. - wszedł do kuchni James i spojrzał pytająco na mnie
- James poznaj Andreę. Andrea to James. Mój kumpel z zespołu.
Chwilę potem dziewczyna musiała się zbierać. Co do czego, to ma rację. Jutro będzie tu awantura, że Kendall upił Magdę i pewnie zabroni im się spotykać. Jakie te życie jest dziwne... Jak bardzo miłość komplikuje nam życie. Ale serce nie sługa, samo wybiera.

-------------------------------
Powitajmy na pokładzie tego opowiadanie Andreę! :D Edzia, witaj w gronie znajomych BTR-ów xd
I co? Edzia ma dziś urodziny! Pisałam Ci już życzenia, ale i tak jeszcze raz życzę Ci naj, naj, najlepszego wszystkiego ;)
Rozdziały do przodu się skończyły... Trzeba się wziąć w garść i coś napisać, ale co ja Wam tu będę biadolić xd Do napisania, moi drodzy Czytelnicy <3

16 komentarzy:

  1. Rozdział świetny. Tylko szkoda, że krótki + moment z Carlos'em mógł się inaczej potoczyć. No wiesz, żeby się pogodzili :D Czekam na nn ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za życzenia ;* .
    W końcu doczekałam się tego rozdziału.
    Jestem ciekawa co takiego zdenerwowało naszą Karolinę (2) :P.
    Czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow *____* Super rozdział :) Mam nadzieje, że wszystko się ułoży.. Carlosowi i Karolinie.. O nich najbardziej mi chodzi.. Szkoda mi Carlosa.. Nie wiem czemu, ale wydaje mi sie że jest zagubiony..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super rozdział:) mam takiie samo wrażenie jak moja poprzedniczka:) ...niech się wszystko ułoży...moja patelnie już się napaliła a tu bam!! i nie pójdzie w rush...czekam na nn
























    sabgli

    OdpowiedzUsuń
  5. No i znów nieporozumienia! Karolina od razu wyciąga pochopne wnioski... To była tylko Andrea! Nasza Edzia kochana! No właśnie, Edzia! Łapy precz od Carlosa! Dobra, nie no śmieje xd ;*** Upici Kendall z Magda... Oj z chęcią bym ten obrazek zobaczyła :D Czekam na więcej i na rozdział na drugim blogu ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. roździł był super a i fajnie że doszła nowa postać do roździału i chyba mam takie pszeczucie że logan chyba sobie znalazł przyszłom dziewczynę a mam nadzieje że szybko dasz nowy roździał czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  7. noo eeej to wcale nie dziewczyna Carlosa tylko przyszła Logana xD eeeh czy w tym domu NIGDY nie może być spokojnie?! jak nie jedni to dródzy xDmasakra xD aale rozdział supcioo ^^ czekam na nexxta ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten rozdział! Fajnie ze Logan będzie mieć dziewczynę... ^.^
    Tylko szkoda mi Karoliny i Carlosa... niech się wreszcie pogodzą!
    Czekam na następny! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny rozdział tylko szkoda, że taki krótki. Mam nadzieję, że Karolina i Carlos się pogodzą. Czekam na następną notkę.

    p.s. Czekam także na notkę na twoim drugim blogu o BTR.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nosz kurde! A już mogło być dobrze pomiędzy Carlosem a Karoliną! Oby też nie było awantury, że Kendall upił Madzie.. ;/ Andrea? Czyżby nowa dziewczyna Logana? hhah ;D Nie mogę się doczekać aż napiszesz nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Logan ma w końcu dziewczynę a nie poduchę! A Cerlos i Karolina mają się jak najszybciej pogodzić! Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  12. No rzeczywiście mogli sobie to winko podarować... Teraz na bank będzie awantura jak stąd do Etiopii, jak mówi moja pani od polskiego xD Mam nadzieję, że Loganowi ułoży się z Andreą, Kendall przeprosi Karolę i będzie odpowiedzialniejszy w stosunku do Magdy, a Carlos wyjaśni sobie wszystko z Karoliną. Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieję, że Karolina nie zabije Kendalla za to, że upił Magdę
    a Karolina i Carlos mają się pogodzić
    czekam na nn
    ps zapraszam na mojego nowego bloga
    http://btr-is-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał no to Logan może mieć zadziorną dziewczynę jeśli tylko ułaskawi Andree :) Fajnie by było żeby się w końcu z kimś spiknął. A Kendall oberwie, głowę daję. Pisz szybko, do roboty kochana bo chcę wiedzieć co dalej :) Pozdrawiam, Ciri.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozdział cudny :D A Kendall serio oberwie, za to co zrobił ^^ Pisz szybko kolejną, bo jestem ciekawa :D
    U mnie nowy rozdział.
    http://james-maslow-x-jessica-olson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. http://big-time-rush-ciri.blog.onet.pl - zapraszam

    OdpowiedzUsuń