sobota, 2 marca 2013

rozdział 85

Minęło kilka dni, a nam udało się kupić dom. Trzeba było coś wymyślić. Udało nam się trafić piękny dom z 8 pokojami, z balkonem i pięknym, dużym ogrodem. Żyć nie umierać. Pierwsze co zrobiliśmy to założyliśmy alarm przeciwpożarowy. Chodziliśmy i jedyne co my kupiliśmy to łóżka. James i Carlos nie chcieli malować swoich i dziewczyn pokoi. Za to ja z Loganem mogłem się w to pobawić. Magda i tak nie będzie mieszkać ze mną w pokoju, a Logan. Nie wiem jak to pomiędzy nim, a tą Andreą. Wraca czasami na noc, a znika na całe dnie. Wszystkim się układa, ale nie mi.. Magda cały dzień nie odbierała ode mnie telefonu. Nie wiedziałem co robić. Kiedy odbierała już ode mnie to nasza rozmowa nie kleiła się i nie mogliśmy się zbytnio dogadać. Przecież wiem, że coś się stało. Tylko jak mam do tego dojść skoro ona jest na tych całych wakacjach z tą Savannah. Swoją drogą nawet jej nie znam. Nie znam jej znajomych prawie w ogóle. Czy ona się mnie wstydziła? Tego, że jestem starszy? Czy czegoś innego? Nie mogę się doczekać, gdy tu wróci i będę mógł sobie z nią normalnie porozmawiać. Tak to nie odbierze sobie telefonu i nic nie jestem w stanie zrobić. To zaczyna być już mocno wkurzające. Co to za rozwiązanie nie odbierać telefonu... Każdy by tak mógł. Jeśli coś jest nie tak, przecież mi może tak po prostu o tym powiedzieć. Przez to, że cały dzień dziś ode mnie nie odbierała nie mogłem znaleźć sobie miejsca. Chodziłem w tą i we wtem i na niczym nie mogłem się porządnie skupić. Brakowało mi Magdy, a to że nie mogłem nawet z nią pogadać przez ten głupi telefon, a to nie wpływało na mnie dobrze.
- Kendall, co z tobą? - usłyszałem
- Nic takiego. - odpowiedziałem Carlosowi, robiąc sobie kawę
- Coś się stało?
- Nie chce mi się o tym gadać. - odparłem i wyszedłem z kubkiem w kierunku swojego pokoju
Cały czas się dręczyłem i próbowałem rozkminić co takiego mogło się stać. Zastanawiałem się czy nie zrobiłem czegoś co by ją uraziło, ale doszedłem do wniosku, że nie. Przynajmniej moim zdaniem. Usłyszałem, że na dole zrobiło się zamieszanie i byłem ciekaw czemu. Wyszedłem z pokoju, a wyglądając tylko za drzwi usłyszałem, że Carlos wita się z Magdą. Tylko, że co ona tu robi? Nasze spojrzenia się spotkały. Nic nie zrobiła tylko dalej zaczęła rozmawiać z chłopakami. Trzasnąłem drzwiami i usiadłem na łóżku. Nie wiedziałem co się dzieje. Po chwili było słychać, że chłopaki wyszli i odjeżdżają samochodem, a Magda wciąga walizkę na górę. Przez kolejne kilka minut nie zajrzała do mnie. W końcu nie wytrzymałem i chciałem do niej pójść, a ona w tym momencie wyszła od siebie.
- Magda, czy mogę wiedzieć do cholery o co ci chodzi?
- Przepraszam Kendall, ale między nami koniec. - zadała cios w serce i tak po prostu wyszła z domu...


Nie zabijajcie! Chociaż na razie!
Powiem Wam coś... Następny rozdział będzie MEEEEEGA długi i chyba się w nim zakochałam ♥♥♥ Ale i tak za niego mnie zabijecie XD

16 komentarzy:

  1. Ale... jak to? Czyżby Magda znalazła sobie innego? Przecież Kendall się chyba załamie. O matko,co się z nią dzieje? Na pewno podczas tych wakacji coś się wydarzył. Tylko pytanie co? Hm... Czekam z niecierpliwością na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś się dzieje, super. Ciekawa dlaczego Magda tak po prostu zerwała z Kendallem. Pisz szybko, bo się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Magda mogła tak po prostu zerwać Kendallem? Coś się musiało stać na tych wakacjach. Błagam dodaj szybko następny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O________________O moja epicka mina na ostatnie słowo! Jak to koniec?!?!?!??!?! Dlaczego?! Kiedy?! Jak?! Mamoooooooo ;((((
    Biedny Kendall jezuuu jak ja mu współczuje... coś musiało sie stać! Zakochała sie w innym? Ta jej przyjaciółka coś jej nagadała? Magda nie dowartościowała sie?... matko ja nie mam pomysłów ani nic!
    Czekam na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniec? Ale jak to tak po prostu? Biedny Kendall. Zastanawia mnie dlaczego z nim zerwała. Może chodzi o te wakacje i tam kogoś poznała. Dodaj jak najszybciej następny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabijamy to cię jak nie dodasz szybko nexta. Kończyć w takim momencie? Jak możesz? XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczegoo!!! :'( Dlaczegoo?!?! Oni mieli byc taka piekna para!! Jeszcze cie nie zabije... Jeszcze...
    Dawaj szybko nn! Juz nie moge sie doczekac! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. coo? nieeeeeeeeeeeeeeee :( czemuuuu? buuu ... tym bardziej nie moge sie doczekać następnego!!! czekamm!! z piłą!! xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak starali się żeby być razem, a teraz wszystko na nic? Co się stało? Dodaj szybko następny plisssss!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Byli tacy zakochani a teraz koniec? Coś mi tu nie pasuje. Magda coś kręci. Dodawaj prędko następny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ona się z nim nie pogodzi w następnym rozdziale to cię zamorduję z zimną krwią! A teraz na poważnie. Nie wiem narazie czemu chcesz rozdzielić tą dwójkę. Wiem, że to twój wybór, ale chcesz nas wszystkich poprowadzić na dno? Szybko dodawaj nn, bo narazie płaczę. Jak Magda mogła coś takiego zrobić?! Może ktoś na wyjeździe jej groził? Nie mam pojęcia, ale jeżeli to coś dla ciebie znaczy to wszyscy chcemy by byli razem <3 ;3 Proszę o powrót Kegdy <3 czekam na nn i wpadnij do mnie na chlopaki-z-btr.bloog.pl
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  12. Że.. jak to koniec?! Przecież.. No.. No kurcze !!! Kendall zawsze ma do choiny pecha !! To robi się chore -,- I tak.. Zabije cię.. -,- :(

    @aduss_angelika

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to koniac do cholery?!? Dlaczego ty to zrobiłaś?? Okey. spokój. Jestem na tyle miła, że pozwolę Ci wybrać. Patelnia, czy tasak? a i jeszcze taka jedna informacja: JEŻELI ZROBISZ COŚ KAROLI 2, JEJ DZIECKU, ALBO CARLOSOWI, TO NIE BĘDĘ JUŻ TAKA MIŁA!

    OdpowiedzUsuń
  14. A dla mnie to w sumie nawet lepiej, że Kend nie będzie z Magdą, bo to mi się od początku wydawało takie... pedofilskie?? xD Niech się szczęśliwie zakocha w fajnej dziewczynie. A Magda ma mieć fajnego chłopaka w swoim wieku :) Rozdział boski i czekam na ten obiecany dłuuugi ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ona mogła? Przecież Kendall ją kocha! Magda nie rób mu tego! Mi ich różnica wieku nie przeszkadza i uważam, że są cudowną parą! Byli... Niech oni znowu będą razem! jak nie będą razem, to odwiedzę cię... z tasakiem! nie no, żart... czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale...że....jak...kur*a ! Ale, że jak to no? Ona go rzuciła? Przecież Kendalla Schmidta się nie rzuca. Co za brak szacunku xD Nie rozdział jest MEGA ! WoW i jeszcze raz WoW. Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń