sobota, 20 kwietnia 2013

rozdział 94

Nie mogłem znieść tej całej Savannah. Wczoraj przyprowadziła do domu pijaną Magdę i podała mi ją mówiąc, że nie mogły dłużej zostać, bo ta cały czas przystawiała się do różnych chłopaków. Powiedziała to specjalnie, musiała wiedzieć o mnie wszystko. W końcu przyjaźniły się. Wziąłem wtedy pijaną dziewczynę na ręce i zaniosłem ją do pokoju. Próbowała się sama przebrać, ale widziałem, że jej to nie wychodzi dlatego pomogłem jej, a ona chyba nawet nie zorientowała się, że to ja. Położyłem się obok niej, a ta zaraz przybliżyła się do mnie i mocno przytuliła. Splotłem nasze dłonie i cieszyłem się, że chociaż przez chwilę mogłem być z nią tak blisko... Potem jednak wiedziałem, że muszę stąd wyjść i spotkaliśmy się dopiero rano w kuchni, a wtedy nawet nie zaszczyciła mnie spojrzeniem i szybko wyszła z pomieszczenia. Potem do tego ta sytuacja na górze, gdy chciała rzucić w Logana, ale niestety albo i stety rzuciła we mnie, a najgorsze było to, że przyszła do niej Savannah. Nie mogłem się na niczym skupić, już bardzo długo nie jesteśmy ze sobą, a ja cały czas o niej myślę. Cały czas mam w głowie Magdę i wspomnienia chwil, które zdążyliśmy przeżyć wspólnie...
- Hej! Kendzio, ocknij się. - trzepnął mnie w ramię Logan
- O czym tak dumasz? - rzucił się na kanapie obok mnie
- O życiu.
- O Magdzie? - spojrzałem na niego, ale nic nie odpowiedziałem
- Nadal ją kochasz?
- Nie chce o tym gadać.
- Kend, byś zawalczył co? Skoro ją kochasz to nie powinieneś chować głowy w piasek.
- Co z tego jak ja tak, a ona nie.
- Moim zdaniem za szybko chcesz się poddać.
- To nie jest takie proste jakby się mogło wydawać. To przecież ona ze mną zerwała.
- I co z tego? Chłopie, czasami robi się coś pod wpływem chwili, a pamiętasz ile się schodziliście? Każde z was nie bało. Może jest i tak teraz?
- Dobra, skończ. Zajmij się lepiej Andreą.
- A wystarczająco dobrze zająłem się nią wczoraj. - zaczął się szczerzyć, a ja wybuchłem głośnym śmiechem
- Stary, a głupi. - wystawił mi język i uderzył mnie, a po chwili ja mu oddałem i tak zaczęła się nasza przepychanka
Zaraz zlecieliśmy z kanapy i zaczęliśmy się znów szarpać. Wiadomo, że to było dla żartów, ale ja nie miałem zamiaru przestawać pierwszy, bo chodziłby za mną i mówił, że jestem mięczakiem. Usłyszeliśmy kroki z góry, ale i tak żaden z nas nie przestawał, a na schodach pojawili się Karolina z Carlosem.
- Chłopcy! - krzyknęła dziewczyna, a my razem się zatrzymaliśmy
- Co wam się stało?
- Oj takie tam. - odparł Logan
- Ale już przestajemy mamusiu. - dodałem i ze śmiechem wstaliśmy, a Karolina uśmiechnęła się do nas i po raz kolejny tego dnia wyszli, zapewne do szpitala

Miałem pomysł, bardzo dobry pomysł! Skontaktowałem się z Andreą w celu tego czy zgodzi się na mój szatański plan. Następnego dnia mieliśmy iść na jakąś imprezę do znajomych mojej dziewczyny i mogliśmy zaprosić znajomych. Dwie sztuki chciałem zabrać, więc kiedy moja ukochana się zgodziła, nazywając mnie starą swatką poszedłem przekonywać te osoby. Ale jak wszyscy się ostatnio mojego wieku uczepili! Wieczór był już bliski, a zdziwiłem się, gdy u Magdy nadal siedziała jej przyjaciółeczka. Trochę mi się ona nie podobała, ale nie moja w tym głowa. Skoro Karolinie i Jamesowi odpowiadała. Swoją drogą gdzie oni w ogóle są? Ale wszedłem do pokoju Magdy i zaproponowałem jej imprezę. Jutro. Nie chciała się zgodzić, gdy dowiedziała się, że będzie u znajomych Andrei i wszyscy będą straci, a potem znowu usłyszałem, że jestem stary. Mam tylko 23 lata! Chwile mierzyliśmy się wzrokiem i zaproponowałem, żeby ta Savannah z nami poszła, a ta od razu radosna pisnęła, że chętnie pójdzie.
- Dobra, już. Pójdziemy. - odparła chyba nieco zła, więc szybko ulotniłem się z jej pokoju i teraz pozostało przekonać Kendalla
Wpadłem do jego pokoju, gdy zmieniał koszulkę.
- Dzieci drogie... Czy ja muszę was takich oglądać? - odparłem, przypominając sobie jak Magda wczoraj wychodziła z łazienki w samej bieliźnie
- Co? - zdziwił się Kendall
- Nico.
- Stara donico. - klepnąłem się mocno w czoło, czy ja naprawdę jestem już taki stary?
- Chrzań się. Idziesz jutro na imprezę ze mną. Do znajomych Andrei.
- Spoko.
- Serio? - teraz to ja się zdziwiłem
- No powiedziałem tak i daj mi spokój. - rozradowany wyszedłem z pokoju i na korytarzu krzyknąłem głośno
- TAK! - do tego dodałem efekty specjalnie, z radości skoczyłem, rozejrzałem się czy nikt tego nie widział i wyszedłem z domu, aby pojechać do mojej ukochanej kobiety

Jeśli ktoś z Was bywał tu w ciągu ostatnich dwóch dni to widzi jakie tu są zawirowania :P I nadal kurcze nie mogę dojść z szablonem! Ale jak zjedziecie niżej to jak Wam się podoba? ;) Bo mi bardzoo *.* Dojdę z tym do ładu w końcu :)

14 komentarzy:

  1. Weeee *-* Ale.. Zerwali ze sobą? ;C Boosz. Oby się zeszli, no!!
    Czekam na nn ;** Rozdział genialny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Logiś swatka :D I tak ma być!
    TOBIE SAVANNAH DZIĘKUJEMY I CHCEMY POŻEGNAĆ!
    No, a co dalej z Jamesem i Karoliną?
    Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no nie trawię tej dziewczyny. -.- Jej już podziękujemy. Logan, widzę wciela się w rolę swatki. xd Szatańskie plany itd. xd A szablon to cudo. *-* Dżizas.*.* Czekam na następny rozdział. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Logan, nie obraź się na mnie, ale już 16-latki to dla mnie staruszki, więc ty jesteś w dość odeszłym wieku xD Jamesa i Karoli (1) nie ma?! Ja chcę ich widzieć. No Carlos i Karolina (2) jakoś tak super i tego się trzymaj ;) Magda i Kendall, nareszcie coś ruszyło, dzięki naszej ukochanej "starej" swatce ^^ A tobie Savannah-Spierdalaj -,- Niedobra istoto odejdź do piekła! Czekam
    Majka ;*****************************

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział jest super ! YeeeeeeY imprezka :D Dla Logana to jest starzec, to czyli za kilka lat będzie już mamutem, kóry ma wiginąć jak wszystkie? Twój nowy szablon mnie powalił. Bardzo ładne zdjęcie, jest jednym z moich ulubionych :) Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  6. no no jakie zmiany :D supcio supcio podoba mi się ^^ tak fioletowo :D uu Logan sfatka jeee ^^ dawaj! trza zesfatać te marudy!! a ta Savannah z dnia na dzień mi się nie podoba xD zostaw MAgde! tylko mieszasz jej w głowie!! a ona kocha Kendalla!!! nadal!! trzymam za cb kciuki Logan ;D czekam na nexxta!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląd no i rozdział genialny! Logan i jego szatańskie plany wymiatają... zrób wszystko aby oni znowu byli razem bo cie zabije xD
    Zapraszam na mojego bloga gdzie organizowana jest akcja #BTRComeToPoland... pomagają nam chwilowo MTV i Fun4Tv

    OdpowiedzUsuń
  8. Z szablonem szalejesz hahaha :D Ale strasznie mi się podoba ^^
    Fajnie, że Logan ma dziewczynę :D Ale niektórzy - czyt. Sylwietta - są bardzo o Logana zazdrośni xD
    Boże Magda.. Kendall.. Właśnie ! Chłopie weź się do roboty i bądź znów z Magdą nooo.. Taka super para z was była *.*\
    A tą Sammy to z 10 piętra przez okno :D I będzie plackiem hahahah xD
    Sorki, ale mi odwala xD Ale to przecież nie nooowość xD
    Czekam na kolejny :)

    ~@aduss_angelika

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie zapraszam Cię na mój nowy blog, w którym opisuję życie niezwykle zbuntowanej dziewczyny - Pauli Fallow. Ku zadowoleniu każdej Rusherki, opowiadanie poświęcone będzie chłopcom z BTR'u. Niezwykle zależy mi na opinii, więc zachęcam do komentowania. :)
    Paula Fallow

    OdpowiedzUsuń
  10. Od tego twojego opowiadania to nie można sie uwolnić ! Przeczytasz raz musisz i drugi xD Czytam je od dosyć dawna i mnie wciągnęło :) Ps. zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam , ale wkrótce pojawi się nowy rozdział ;) --------> http://big-time-story-of-love.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. yhmmm... Nie wiem jak to możliwe. naprawdę nie wiem. Przepraszam, że nie skomentowałam poprzedniego rozdział, ale tak jakoś nie wiedziałam o jego istnieniu :O Świetny rozdział. Jestem ciekawa co ten Loggie znów wymyślił. Nie umiem się doczekać kolejnego :D tak, niektóre komentarze Logana zwalają z nóg xD Szablon bardzo mi się podoba :D Jestem ciekawa co się tam podzieje na tej imprezie. I jak to będzie z Karolą i Jamesem.
    no nic. Czekam na nn. ( i nadal mam nadzieję na małe Hendersonki.)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam waS do The Versatile Blogger, więcej u mnie http://mishiranu-hito-btr.blogspot.com/2013/04/the-versatile-blogger_24.html

    OdpowiedzUsuń
  13. It is easy for my ρart to gеt a averаgе e-cig anԁ decide they're not for you without having researching and trying different products. I started along with E-Lites and they are alright but not great. I found these hard to draw/drag upon and you had to change the approach you smoke to get a gratifying puff regarding smoke. Anyhow this isn't аn assеѕsment of E-Lіtes іtѕ reviewing thе GreеnSmoke heгe goеs:


    Mу blοg :: green smoke coupon

    OdpowiedzUsuń