piątek, 7 listopada 2014

Cześć :)
Przepraszam... Wiem, że dawno mnie tu nie było. Nie wiem czy jest sens się usprawiedliwiać, ale chcę Was wszystkich przeprosić za to, że nic tu nie pojawia się od dawna. Nie wiem czy kiedykolwiek coś tu się jeszcze pojawi, ale będę się starała. Ale jeśli już to prędko to się wydarzy. Przede mną klasa maturalna, nie mam nawet dłuższej chwili dla siebie, bo ciągle nauka, nauka, nauka, więc na pisanie już zupełnie nie mam czasu. Przepraszam i proszę o zrozumienie.

4 komentarze:

  1. Spokojnie. Ja rozumiem, że nie masz czasu. mi też ledwo starcza czasu na cokolwiek poza nauką, ale dopóki nie napiszesz, że blog zostaje zamknięty, to ja będę codziennie tu wchodzić i sprawdzać czy coś się nie pojawiło. Czekam na jakąś notkę. :)
    Pozdrawiam, Domi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się bo świetnie Cię rozumiem. Jestem rok młodsza od Ciebie a mam taki zapierdziel, że nie wyrabiam czasem i już się boję co to będzie za rok jak będę w klasie maturalnej. W każdym razie uwielbiam Twojego bloga i mogę powiedzieć, że ten jak i drugi Twój blog ("Przygody rodzeństwa Schmidt") są zdecydowanie jednymi z moich ulubionych i cierpliwie będę czekała na kolejny rozdział, nawet jeśli on ma się niestety pojawić za dość długi okres czasu. Wierzę w Ciebie ;) Powodzenia z nauką i maturą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem jak to jest z klasa maturalną, sama to przechodziłam w tamtym roku :) Ale jednak mam nadzieje że znajdziesz chociaż chwilke na wstawienie jakiegos rozdziału. W końcu to twój blog zrył mi psychike :D (bez urazy oczywiście!!) xd Więc czekam niecierpliwie! :) I trzymam kciuki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że masz sporo nauki. Kto tego nie doświadczył?
    Ale mam nadzieję, że znajdziesz choć jedną minutę na miesiąc, by spojrzeć, coś napisać. W każdym bądź razie..Czekam i powodzenia w nauce!

    OdpowiedzUsuń